Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V ideální situaci to jde - stejně dlouhá auta a ohleduplní řidiči, pokud však vpravo jedou kamiony a vlevo pár machrů, kterých se před jeden kamion nasáčkuje pět, a nebo jeden "z principu" v pravém nepustí toho zleva do zipu, je celá teorie někde:-/.

0 0
možnosti
Foto

Ano, jde o machry mezi námi. (Mnohem chytřejší než voda.) Na délce auta a levém/pravém pruhu nezáleží - zipujeme až u zúžení a v zaplněných pruzích auta vedle sebe vidíme celou cestu k němu - tedy i jak má být dlouhá mezera. Když nás bude hodně, co nezastavujeme a držíme rozestup, třeba u našeho zúžení právě žádný machr nebude :). Myslím, že vánoční čas a zácpy u Humpolce jsou dobrá příležitost k zamyšlení. Příklady táhnou. (Já se opravdu snažím nezastavit a rozestup je dobrý i kvůli bezpečnosti.)

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 25,64
  • Průměrná čtenost 913x
Jsem *1947, povoláním fyzik se zkušenostmi z experimentů na urychlovačích částic a od r.1994 také z českého průmyslu: nejprve jako zaměstnanec (ČEZ, Lafarge) a potom jako kapitalista a jednatel společnosti IND (INformace Doopravdy). Od počátku tisíciletí usiluji o informatizaci lidské společnosti, tj. o rozvoj informační uvědomělosti, informovanosti a využití informací pro rozhodování. Odborný mluvčí Svobodných pro energetiku a Green Deal.

Seznam rubrik